Die Kartensuche benötigt keine Registrierung, aber für die Nutzung des Deckbauers ist eine Registrierung notwenig.

























Goldkosten:
Stärke:
Einfluss:
Einkommen/Einkommensboni:
Initiative/Initiativeboni:
Schadenswert:


27 unterschiedliche Karten.
Allianz (Alliance)
Agenda (Agenda)

Vertrag.

Wähle 1 Haus, bevor du deine Starthand ziehst. Ignoriere die Goldstrafe für nicht zum Haus gehörige Karten, um Karten dieses Hauses zu spielen oder zu platzieren.

Die Hauskarten aller Gegenspieler ohne Vertrags-Agenda erhalten:
"Aufmarsch: Beuge diese Karte, um 1 der folgenden Effekte auszulösen: 1.) Ziehe 1 Karte. 2.) Nimm 2 Golddrachen aus der Schatzkammer und lege sie in deine Goldreserve."


Treaty.

Before drawing your setup hand, name a House. Ignore the out-of-House gold penalty to place or play cards from that House.

The House card of each opponent without a Treaty agenda gains: "Marshalling: Kneel this card to (choose 1): draw 1 card or take 2 gold from the treasury to your gold pool."

Errata/FAQ

3x 047 in Die Königin der Drachen (Queen of Dragons)

 




(nicht auf deutsch erhältlich)


The North.

You may run any number of different The North agendas that have the word Wildling in their text.. You need 2 additional power to win the game.

Reduce the cost of the first unique Wildling character you play from your hand each round by 1.

Errata/FAQ

3x 119 in Return of the Others

 

Agenda (Agenda)

(nicht auf deutsch erhältlich)


You may ignore the "House X only" deckbuilding restriction on any card with the Shadow crest.

Whenever you bring any card with a "House X only" restriction that does not match your House card out of Shadows, pay 1 additional gold.

If you do not have any cards in Shadows, you cannot claim power for unopposed challenges.


3x 020 in City of Secrets

 

Der Weg des Maesters (The Maester's Path)
Agenda (Agenda)

Ehe du deinen Nachziehstapel während des Aufbaus mischst, entferne bis zu 12 Kette-Zusätze mit verschiedenen Titeln aus deinem Nachziehstapel und platziere sie auf Der Weg des Maesters.

Du kannst das Spiel nicht gewinnen, falls noch irgendein Kette-Zusatz auf dieser Karte ist.

Reaktion: Nachdem du eine Herausforderung gewonnen hast, lege 1 Kette-Zusatz von dieser Karte an einen Charakter mit einem aufgedruckten Maester-Attribut, den du kontrollierst, an.

Eingeschränkt für Buhurt- & Tjost-Turniere.

Before shuffling your deck during setup, remove up to 12 Chain attachments with different titles from your deck and place them on The Maester's Path.

You cannot win the game if there are any Chain attachments on this card.

Response: After you win a challenge, attach 1 Chain from this card to a printed Maester character you control.

Restricted for tournament melee & joust.
Errata/FAQ

3x 019 in Die Pforten der Citadel (Gates of the Citadel)

 

Die Große Reise (The Long Voyage)
Agenda (Agenda)

Nur Neutrale-Fraktion-Hauskarte.

Dein Nachziehstapel muss aus mindestens 85 Karten bestehen.

Wenn du in der Nachziehphase Karten nachziehst, ziehst du 1 zusätzliche Karte.

Errata/FAQ

Neutral Faction House card only.

Your minimum deck size is 85 cards.

When you draw during the draw phase, draw 1 additional card.

Errata/FAQ

3x 060 in Die Piraten von Lys (The Pirates of Lys)

  

Dunkle Schwingen, Dunkle Worte (Dark Wings, Dark Words)
Agenda (Agenda)

Dein Nachziehstapel muss mindestens 75 Karten enthalten. Du kannst nicht mehr als 1 Exemplar jeder Ereigniskarte mit gleichem Namen in deinem Nachziehstapel haben. Du kannst keine Ereigniskarteneffekte aus deinem Totenstapel oder Ablagestapel auslösen.

Reaktion: Nachdem du eine Ereigniskarte gespielt hast, ziehe 1 Karte.


Your minimum deck size is 75 cards. You cannot have more than 1 copy of each event card by title in your deck. You cannot trigger event card effects from your dead or discard pile.

Response: After you play an event card, draw 1 card.


3x 080 in Sitz der Väter (Ancestral Home)

 

Ein Lied von Eis (A Song of Ice)
Agenda (Agenda)

Jahreszeit.

Jahreszeit. Falls kein Gegenspieler eine Jahreszeit-Agenda verwendet, kann nicht Sommer herrschen.

Falls Winter herrscht, muss jeder Spieler am Ende der Herrschaft-Phase so viele Karten auswählen und ablegen, bis er nur noch 4 Karten auf der Hand hat.


Seasons.

If no opponent is running a Seasons agenda, it cannot be Summer.

If it is Winter, each player must choose and discard down to 4 cards in hand at the end of the dominance phase.


3x 040 in Feuer und Eis (Fire and Ice)

 

Ein Lied von Feuer (A Song of Fire)
Agenda (Agenda)

Jahreszeit.

Jahreszeit. Falls kein Gegenspieler eine Jahreszeit-Agenda verwendet, kann nicht Winter herrschen

Falls Sommer herrscht, erhöhe das Nachziehmaximum eines jeden Spielers um 1.


Seasons.

If no opponent is running a Seasons agenda, it cannot be Winter.

If it is Summer, increase each player's draw cap by 1.


3x 039 in Feuer und Eis (Fire and Ice)

 

Eroberung (Conquest)
Agenda (Agenda)

Sobald du deine Agenda ankündigst, benenne ein Haus. Ignoriere die Goldstrafe für nicht zum Haus gehörige Karten, sobald du Karten mit der benannten Hauszugehörigkeit spielst oder im Aufbau platzierst.

Deine Charaktere und Zusätze, die nicht zu deinem Haus gehören und die benannte Hauszugehörigkeit haben, erhalten "Kostbar 1", solange sie das Spiel verlassen. Deine Orte, die nicht zu deinem Haus gehören und die benannte Hauszugehörigkeit haben, erhalten "Kostbar 2", solange sie das Spiel verlassen.

Errata/FAQ

When you announce your agenda, name a House. Ignore the out-of-House gold penalty when playing cards or placing setup cards with that affiliation.

Your out-of-House character and attachment cards with that affiliation gain "prized 1" while leaving play. Your out-of-House location cards with that affiliation gain "prized 2" while leaving play.


3x 001 in Kriegsbeute (Spoils of War)

  

Fern und für sich (Aloof and Apart)
Agenda (Agenda)

Reduziere die Kosten für den ersten Charakter mit aufgedruckten Kosten von 4 oder mehr, den du in jeder Runde spielst, um 2.

Charaktere mit aufgedruckten Kosten von 4 oder mehr, die du kontrollierst, erhalten Kostbar 1, solange sie das Spiel verlassen, und können weder durch deine Karteneffekte noch um Kosten zu bezahlen auf deine Hand zurückgeschickt werden.


Reduce the cost of the first character with printed cost 4 or higher you play each round by 2.

Characters you control with printed cost 4 or higher gain prized 1 while leaving play, and cannot be returned to your hand by your card effects or to pay costs.


3x 018 in Geheimnisse und Pläne (Secrets and Schemes)

 

Agenda (Agenda)

(nicht auf deutsch erhältlich)


After you announce House of Dreams as your agenda, choose from your deck a unique, in-House, non-limited location. That location starts the game in play and gains the text: "Immune to opponents' non-plot card effects."

Draw 6 cards for your setup hand. You cannot spend more than 3 gold during setup.


3x 119 in A Roll of the Dice

 


(nicht auf deutsch erhältlich)


You cannot place cards during the setup phase. Other cards you control do not provide a gold bonus. Your House card gains:

Income 2 Initiative 2 Influence 2

Errata/FAQ

3x 059 in Mountains of the Moon

 

Könige des Sommers (Kings of Summer)
Agenda (Agenda)

Falls Sommer herrscht, ziehe während der Nachzieh-Phase 1 zusätzliche Karte.

Falls Winter herrscht, ziehe während der Nachzieh-Phase 1 Karte weniger (bis zu einem Minimum von 1).


If it is Summer, draw 1 additional card during the draw phase.

If it is Winter, draw 1 less card (to a minimum of 1) during the draw phase.


3x 001 in Das Lied des Sommers (A Song of Summer)

 

Könige des Winters (Kings of Winter)
Agenda (Agenda)

Falls Winter herrscht, muss am Ende der Nachzieh-Phase jeder Gegenspieler mit gleich viel oder mehr Karten auf der Hand als du eine zufällige Karte von seiner Hand abwerfen.

Falls Sommer herrscht, zieht am Ende der Nachzieh-Phase jeder Gegenspieler mit weniger Karten in der Hand als du, eine Karte, falls möglich.


If it is Winter, any opponent with as many cards in hand as you, or more, must randomly discard a card from his or her hand at the end of the draw phase.

If it is Summer, any opponent with fewer cards in hand than you draws a card at the end of the draw phase, if able.


3x 021 in Die Winde des Winters (The Winds of Winter)

 

Ritter des Königreichs (Knights of the Realm)
Agenda (Agenda)

Wenn du mehr Ritter-Charaktere als jeder andere Spieler kontrollierst, ziehst du in der Nachziehen-Phase eine zusätzliche Karte.

Wenn du weniger Ritter-Charaktere als jeder andere Spieler kontrollierst, ziehst du in der Nachziehen-Phase eine Karte weniger.


While you control more Knight characters than each other player, draw 1 additional card in the draw phase.

While you control fewer Knight characters than each other player, draw 1 fewer card in the draw phase.


3x 039 in Die Könige des Sturms (Kings of the Storm)

 

Schwarze Segel (Black Sails)
Agenda (Agenda)

Wenn du Schwarze Segel als deine Agenda aufdeckst, mischst du deinen Nachziehstapel und teilst ihn in zwei Stapel. Dann wählt der Gegenspieler zu deiner Linken eine der beiden Stapel. Dieser (Stapel) wird zum Laderaum und ist nicht im Spiel. Der andere Stapel ist dein Nachziehstapel.

Reaktion: Nachdem du eine Herausforderung gewinnst, bei der du mindestens 1 Naval-Angreifer hattest, wählst du 1 Karte aus dem Laderaum. Am Ende der Phase nimmst du sie auf die Hand. (Nur 1 Mal pro Phase.)

Errata/FAQ

When you rveal Black Sails as your agenda, shuffle your deck and cut it into 2 stacks. Then, the opponent to your left chooses one stack to be The Hold, which is out of play. The other stack is your draw deck.

Response: After you win a challenge in which you had at least 1 Naval attacker, choose 1 card from The Hold. At the end of the phase, add it to your hand. (Limit once per phase.)

Errata/FAQ

3x 018 in Im Bann des Kraken (Reach of the Kraken)

 


(nicht auf deutsch erhältlich)


If you would claim or move power to your House, you must place it on a Brotherhood character you control instead.

Opponents may choose and take power from your Brotherhood characters to fulfill the claim of Power Challenge challenges initiated against you.


3x 039 in Rituals of R'hllor

 

Agenda (Agenda)



(nicht auf deutsch erhältlich)


The North.

You may run any number of different The North agendas that have the words Night's Watch in their text.. You need 2 additional power to win the game.

Night's Watch characters you control gain a Power Challenge icon.

Errata/FAQ

3x 059 in A Sword in the Darkness

 

Agenda (Agenda)



(nicht auf deutsch erhältlich)


The North.

You may run any number of different The North agendas that have the word Wildling in their text.. You need 2 additional power to win the game.

Wildling characters you control gain stealth.

Errata/FAQ

3x 039 in Beyond the Wall

 

Agenda (Agenda)



(nicht auf deutsch erhältlich)


The North.

You may run any number of different The North agendas that have the word Wildling in their text.. You need 2 additional power to win the game.

Wildling characters you control get +1 STR.

Errata/FAQ

3x 079 in The Wildling Horde

 

Agenda (Agenda)



(nicht auf deutsch erhältlich)


The North.

You may run any number of different The North agendas that have the words Night's Watch in their text.. You need 2 additional power to win the game.

Night's Watch characters you control gain a Military Challenge icon.

Errata/FAQ

3x 019 in Wolves of the North

 

Agenda (Agenda)



(nicht auf deutsch erhältlich)


The North.

You may run any number of different The North agendas that have the words Night's Watch in their text.. You need 2 additional power to win the game.

Night's Watch characters you control gain an Intrigue Icon.

Errata/FAQ

3x 099 in A King in the North

 

Agenda (Agenda)

(nicht auf deutsch erhältlich)


If you control at least 1 Kingsguard character, claim 1 power for your House each time you successfully defend a challenge.

Each time you lose a challenge as the attacker, kneel a standing Kingsguard character you control or discard 1 power from your House.


3x 079 in Tales from the Red Keep

 

Agenda (Agenda)



(nicht auf deutsch erhältlich)


Treaty.

Ignore the out of House gold penalty on all Greyjoy cards.

Each opponent without a Treaty agenda needs 5 fewer power (to a minimum of 10) to win the game.


3x 011 in City of Secrets

 

Agenda (Agenda)



(nicht auf deutsch erhältlich)


Treaty.

Ignore the out of House gold penalty on all Martell cards.

Each opponent without a Treaty agenda needs 5 fewer power (to a minimum of 10) to win the game.


3x 015 in City of Secrets

 

Vertrag mit dem Norden (Treaty with the North)
Agenda (Agenda)

Vertrag.

Ignoriere bei allen Stark-Karten die Goldstrafe.

Alle Gegenspieler ohne Vertrag-Agenda benötigen 5 Machtpunkte weniger, um das Spiel zu gewinnen (minimal 10).

Errata/FAQ

Treaty.

Ignore the out of House gold penalty on all Stark cards.

Each opponent without a Treaty agenda needs 5 fewer power (to a minimum of 10) to win the game.


3x 039 in Die Herren des Winters (Lords of Winter)

  

Widerstand (Defiance)
Agenda (Agenda)

Dein Strategiestapel muss exakt 10 Strategiekarten enthalten.

Jede deiner Strategiekarten erhält "Kostbar 1", solange sie auf deinen Ablagestapel bewegt wird.


Your plot deck must contain exactly 10 plot cards.

Each of your plot cards gains "prized 1" while moving to your used pile.


3x 002 in Kriegsbeute (Spoils of War)

 



Bitte aktiviere JavaScript! (Please activate JavaScript!)