Neutral
* Kalthand (Coldhands)
Charakter (Character)
2Goldkosten   3Stärke   Machtkampf

Der Norden.

Kalthand kann nicht gerettet werden.

Reaktion: Nachdem du Kalthand von deiner Hand gespielt hast, wähle je 1 Nicht-Heer-Charakter unter der Kontrolle eines jeden Spielers, falls möglich, und entferne diese Charaktere aus dem Spiel. Sobald Kalthand das Spiel verlässt, schicke die entfernten Karten unter der Kontrolle ihres Besitzers zurück ins Spiel.

Eingeschränkt für Buhurt-Turniere.

The North.

Coldhands cannot be saved.

Response: After you play Coldhands from your hand, choose 1 non-Army character controlled by each player, if able, and remove those characters from the game. When Coldhands leaves play, return the removed cards to play under their owners' control.

Restricted for tournament melee.

3x 061 in Der Weckruf des Horns (The Horn that Wakes)

 


Karten mit demselben Titel

Neutral
Charakter (Character)
4Goldkosten   4Stärke   



(nicht auf deutsch erhältlich)


The North.

Coldhands cannot be killed.

Coldhands gains the benefit of any The North agenda being run (as if he had the Night's Watch and Wildling traits).

Coldhands must participate in the first challenge initiated for which he is eligible each round.


3x 101 in Return of the Others

 








Bitte aktiviere JavaScript! (Please activate JavaScript!)